Fundaci�n campaner
español
RUTA: Què Fem / Projectes / Salut

SALUT

Trasllat dels nens a Mallorca i Catalunya:

Trasllat de nens a Mallorca per ésser intervinguts quirúrgicament de les lesions del Noma.

Acollida dels nens a Mallorca i Catalunya:

Acollida dels nens per ésser intervinguts.
Manutenció, allotjament i assistència metge.

Operacions quirúrgiques a Mallorca i Catalunya:

Intervencions de cirurgia reconstructiva i maxilo -facial, per reparar les mutilacions del rostre causades per la malaltia. Aquestes intervencions són realitzades per metges voluntaris de Mallorca i Catalunya.

Acollida de nens a Niamey:

Acollida de nens que han de ser traslladats a Mallorca i Catalunya per ésser intervinguts quirúrgicament.
També s'acullen nens que poden ésser intervinguts en el propi país i nens que cursen els estudis a la universitat de Niamey

Acollida de nens a Diffa:

Acollida de nens afectats per la malaltia, que no poden ésser atesos per les seves famílies (per falta de mitjans). Acollida de nens orfes.
Se'ls hi assegura la manutenció, allotjament i escolarització.

Dispensari sanitari a Diffa:

Un dispensari a on es realitzen les petites intervencions i a on s'atén a la població que porta als seus fills malalts a la Fundació Campaner.