RUTA: Què Fem / Projectes / Prevenció

PREVENCIÓ

Pous d'aigua

La construcció de pous d'aigua és un dels objectius prioritaris de la Fundació. Amb ells aspira a impulsar els hàbits d'higiene i a possibilitar iniciatives de desenvolupament econòmic.

Micro-crèdits

Des de l'any 2008 cada any es reparteixen a més de 200 grups de dones en situació de extrema pobresa, micro-crèdits per a ser destinats a l'agricultura i ramaderia. Una manera de que els aliments pels nens estiguin garantits.

Tancats per a cultius

Des de l'any 2009 es construeixen tancats per la plantació de diversos tipus d'arbres fruitals, verdures i hortalisses. Una manera d'abastir al poblat amb una alimentació equilibrada. Els tancats es construeixen en els poblats a on la Fundació ja ha construït un pou per a la millora del regadiu.