RUTA: Què Pots Fer Tú / Voluntariat / Cooperació a Àfrica

La Fundació Campaner treballa a les zones més pobres del continent africà a on no existeixen ni recursos ni estructures socials que permeten l'estada prolongada de cooperants. Tot el treball que es genera en torn a les activitats de la Fundació es realitza a traves de professionals locals, homes i dones que han estat contractats de forma remunerada per la nostre entitat i les famílies del qual sou es poden mantenir i progressar.

Es per aquests motius que els viatges de cooperació es limiten a professionals especialitzats en accions sanitaris a on es requereix la seva intervenció: metges, cirurgians i infermers. I es precís complir en la seva totalitat els següents requisits per a que puguem acceptar qualsevol sol·licitud

- Títol homologat
- Experiència en cooperació, concretament en matèria sanitari.
- Nivell alt de francès parlat.